[Duurzaamlijst] Nat. Duurzaamheids Debatten

Beste mensen,

Op 19, 20 en 21 april waren weer de Nationale Duurzaamheids Debatten.
3 x 2 onderwerpen stonden op het programma en werden ten overstaan van
Tweedekamerleden onder handen genomen (en andersom). Als je niet meer wist
waarover het zou moeten gaan waren er altijd nog uitspraken achter de hand.

Uit mijn ervaring werd er zeer zinnig gediscussieerd.

Is het de moeite waard wat kernpunten [positieve, negatieve] uit die discussies
hier weer te geven?

Er wordt ongetwijfeld elders ook zinnig gediscussieerd.
Wat mij betreft: ik zou daar graag wat (zowel vooraf: aankondigingen, als
achteraf: een korte impressie van de conclusies) van willen vernemen.

Maar er wordt toch ook literatuur gepubliceerd?
Wordt daarvan kennis genomen en iets van gevonden?
Of dienen daarvoor de vaktijdschriften? (Welke?).

Ik zou het leuk vinden als deze newsgroup daarin een functie kreeg.

Gegroet,
Frits Glotze.

... multi-cultureel: integreren zonder in te leveren