[Duurzaamlijst] info multiculti en milieu

Hoi Allemaal,

Voor het (nieuwe) kwartaalblad Polemiek ben ik gevraagd een stuk te
schrijven over milieu/duurzame ontwikkeling en de multiculturele
samenleving.
Hiervoor ben ik op zoek naar organisaties die beide thema's combineren,
miliue-organisaties die zich met de multiculturele samenleving
bezighouden of zich op allochtonen richten of naar multiculturele
organisaties die zich (ook) met milieu bezig houden.
Kunnen jullie mij helpen aan zulke organisaties, personen of andfere
informatie op dit gebied?

Bij voorbaat mijn dank!

Groetjes, Jack

--
Stoop.doc, Duurzame Ontwikkelingscommunicatie

Stoop.doc verzorgt teksten en voorlichting over duurzame ontwikkeling.
Met name rond de thema's milieu, economie, solidariteit, vrede en
cultuur. Dit doe ik freelance of pro-deo voor ideële non profit
organisaties.